Garantie en klachten

 

Garantie

De garantie op een product is in Nederland wettelijk geregeld. Het uitgangspunt hierbij is dat u altijd recht heeft op een goed en werkend product. Indien een product niet deugt heeft u recht op een nieuw product, teruggave van uw geld of een gratis reparatie. Voor de producten die wij leveren gelden verschillende garantietermijnen, afhankelijk van het type product.

Volgens de rijkoverheid is een product niet goed als:

  • Het product incompleet is;
  • Het product beschadigd is bij aflevering;
  • Het product defect is, of niet naar behoren functioneert; of
  • Het product niet functioneert zoals de fabrikant of verkoper aan u heeft meegedeeld.

Indien een product niet voldoet aan de garantievoorwaarden, kunt uiteraard contact met ons opnemen. De meest efficiënte wijze is als u ons een email toestuurt. Wij kunnen u het snelst helpen als u de volgende gegevens van de aankoop gereed heeft:

  • Bestelnummer van het product
  • Artikelnummer van het product
  • Merk van het product
  • Uw contactgegevens (Naam, telefoonnummer, emailadres)
  • Uw vraag over het product
  • Foto’s van het product

Uiteraard kunt u ook telefonisch contact met ons opnemen.

Van Bath, Floor and more kunt u altijd verwachten dat we ons houden aan deze bepalingen. Wij denken graag met u mee om tot de juiste oplossingen te komen.

Klachten

Wij vinden het heel belangrijk dat u tevreden bent met uw product of dienst. Heeft u een klacht, schroom dan niet om contact met ons op te nemen. Klachten kunt u per mail opsturen naar info@bathfloorandmore.nl. Iedere klacht wordt door ons serieus genomen, en we gaan altijd op zoek naar een passende oplossing.